This way for your Good Life!

This way for your Good Life!

Siapa yang memerlukan Ostematrix Shaklee??


 Hai semua, entry kali ini membawa anda terus pengguna kalsium shaklee kita yer.
Siapa yang menjadi pengguna kepada Ostematrix ini??

Jom kita lihat  dan semak diri kita adakah kita tergolong dalam kategori di bawah ini??
  1. Pesakit Slip Disc / Cakera Tergelincir (nak tau cara makannya contact saya!)
  2. Mereka yang suka pakai kasut tumit tinggi ( wanita biasanya)
  3. Ibu yang sedang menyusukan anak 
  4. Ibu yang sedang berpantang
  5. Ibu hamil
  6. Mereka yang tak suka minum susu! ( macam saya la..)
  7. Mereka yang sering sakit-sakit sendi
  8. Mereka yang selalu terkena sengugut /PMS sewaktu haid
  9. Warga emas ( bagus untuk mengelakkan tulang cepat rapuh / reput )
  10. Mereka yang selalu kebas kaki dan kekejangan.
  11. Mereka yang terlibat kemalangan selepas pembedahan ( patah kaki, tangan dan berkaitan dengan tulang )
  12. Mereka yang mudah terkehel dan terjatuh berpotensi mengalami tulang retak ye
  13. Wanita ( Menapause ) dan lelaki (Andrapose )
So, jangan main-main yer apabila berkaitan dengan tulang!
kalau tak cepat diatasi satu kerja tak boleh buat.
saya bercakap atas pengalaman saya sendiri.nak  tau apa dia??contact saya ye.

Kebanyakannya rakyat Malaysia mengalami sakit lutut yang serius!


 Jom kita baca testimoni yang saya kongsikan ini,
MASALAH TULANG KAKI RETAK

MASALAH KAKI KEBAS

CRAMP SEWAKTU MENGANDUNG

No comments:

Post a Comment